divendres, 1 d’agost del 2025

Pujada

Avui he estat a punt de reservar un viatge per anar a Lofoten. Aleshores he recordat que estic estalviant per comprar-me una bicicleta nova. Aleshores he recordat que estic estalviant per la casa. Aleshores he recordat que estic estalviant perquè he d'anar al dentista; se m'han mogut les dents i voldria tenir-les com abans. És una nimietat, ho sé, però tinc les meves raons.

Avui no ha sigut un bon dia. Ha sigut un dia que feia pujada. He pogut arribar al final del dia encara no sé ben bé com, però esgotat i amb l'ànima apagada.

Aleshores, rendit, millor que dormi.

5 comentaris:

NoName ha dit...

Vols dir? El Pons està fent vacances a Lofoten o per què volies anar-hi?

Per cert, avui era divendres - res millor que anar a dormir! Recordo quan anava a la uni i acabava el día a les dues, llavors caminava tres quarts d'hora fins a casa i em disposava a dormir: quin día més maco per descansar com un gat ben alimentat!!

NoName ha dit...

(fins i tot recordo la roba de casa amb la qual anava a dormir i la tarda que em va tocar repetir el malson habitual de l'infantesa, em vaig despertar flipant que havía pogut tornar a somniar això, com qui rep la visita inesperada d'un amic xungo)

Peix ha dit...

No, ja fa temps que hi vull anar.

Bé, caminar tres quarts d'hora mereix un bon descans, suposo.

Peix ha dit...

Tens amics xungos?

NoName ha dit...

Tothom ha de tenir-ne, no es pot anar per la vida sense excepte si ets un peix ^^

Creative Commons License